אחריות
החזרת מוצרים / ביטול עסקה ע"י הלקוח
-
ניתן לבטל רכישת מוצרים בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתם, כשהם ארוזים באריזתם המקורית, לא נפתחו כלל ולא נעשה בהם שימוש. עלות המשלוח לא תזוכה בכל מקרה.
-
במידה ומוצר עומד בתנאי ההחזרה, החזר כספי / זיכוי יינתן על מחיר המוצר ששולם פחות דמי המשלוח (הלוך וחזור) והפחתה של 5% מעלות המוצר, עפ"י הקבוע בחוק. ניתן להחזיר מוצרים פיזית בחנות "פטיוס", או לשלוח אותם באמצעות דואר שליחים או עם כל חברת שליחויות אחרת. למען הסר ספק, אין החנות מקבלת מוצרים להחזרה / החלפה בדואר רגיל / דואר רשום.
ביטול עסקה ע"י האתר
האתר שומר לעצמו הזכות לבטל עסקה בהתקיים התנאים הבאים:
-
במקרה בו תימצא כל טעות ו/או טעות אנוש בהגדרת המוצר, בפרטיו, מחיר או כל פרט בפרסום המוצר .
-
האתר לפי שיקול דעתו הבלעדית, זיהה רוכש כלקוח אסור שאינו לקוח פרטי או לקוח שאינו עומד בתנאי האתר.
-
במקרה בו האתר או הנהלת האתר לא יאשרו עסקה עם גולש מסוים.
תחזוקה:
בשל מזג האוויר בארצנו, אשר מתאפיין בתקופות ארוכות של חום וקרינת שמש ישירה וחזקה ועל מנת להאריך את חיי המוצר מומלץ לשמור את ריהוט הגן במקום מקורה ומוצל אשר אינו תחת קרינת שמש ישירה.
בתקופת החורף, ובמיוחד בימי גשם, יש לכסות את ריהוט הגן בכיסויי עמיד במים ונושם, ולהקפיד לאוורר את הריהוט בכדי למנוע הצטברות לחות ועובש או מים העומדים על המוצרים לאורך זמן.
כיסוים:
מוצרינו עשויים מבדים עמידים ואיכותיים עם זאת על מנת לשמור על גוון הבד לאורך זמן ולמנוע דהייה, יש לכסות את המערכת בכיסוי כאשר אינה בשימוש במידה ונמצאת במקום שאינו מקורה/ מוצל או למקם במקום מוצל ומקורה.
הבד אינו חסין למים עומדים, לכן בעונת החורף מומלץ לכסות את המערכת בכיסוי או לחילופין למקם במקום מוצל ומקורה על מנת להימנע מרטיבות ועובש.
ניקוי:
-
ריפוד אשר ניתן להסרה- ניתן לכביסה בטמפ' עד 30 מעלות ללא סחיטה, ייבוש במקום מוצל.
-
ריפוד אשר לא ניתן להסרה- מומלץ בניקוי יבש.
-
ניקוי הריפודים יבוצע ללא חומרי ניקויי דטרגנטים או מלבינים או כל חומר אחר העלול לפגוע בבד.
רגל אמצעית לספה תלת:
בחלק ממערכות הישיבה מורכבת רגל תמיכה אמצעית במרכז הספה. הרגל נמצאת במרחק 1 ס"מ מהרצפה ותפקידה לתמוך בבסיס האלומיניום ולאזן את הלחץ שמפעילים היושבים עליה. למעשה בעת הישיבה הרגל האמצעית נוטה כלפי מטה וכך מאזנת את המשקל המופעל על שלדת האלומיניום.
מדיניות אחריות
מחובתו של הלקוח לבדוק את המוצר בעת קבלתו ולעדכן על פגם שנתגלה במעמד האספקה לא יאוחר מ- 48 שעות ממועד האספקה.
פניה לאחר זמן זה לא תיחשב כפניה ביחס למוצר שסופק עם פגם.
אחריות מוגבלת זו אינה חלה על כל פגם הנובע מרשלנות, תאונה, שימוש לרעה, או סיבה אחרת,
מעבר לשליטתה הסבירה של היבואן, כולל אך לא מוגבל ל:
בלאי רגיל, רשלנות או אי ציות להוראות המוצר, לא תקין או תחזוקה לא מספקת; חיבור לאספקת חשמל לא תקינה; מים כימיים נזק, אובדן מי בריכה, שינוי או תיקון לא מורשה של המוצר; לשימוש מטרה מסחרית; שריפה, ברק, שיטפון או סיבות חיצוניות אחרות.
אחריות זו חלה רק על הרוכש המקורי ומסתיימת עם כל העברה של בעלות.
כל התיקונים שבהם יש תביעות אחריות חייבים להיות מאושרים מראש על ידי היבואן.
הגבלת האחריות למוצר:
1. י.בי-טאצ' בע"מ לא תהיה אחראית לכל נזק ו/או הפסד לרבות לגוף ו/או לציוד שייגרם כתוצאה מרכישת ו/או שימוש בציוד ו/או כתוצאה מפעולה לא תקינה של ציוד, אלא אך ורק לתיקונו ו/או החלפתו בכפוף לתנאים המפורטים לעיל.
2. אין החברה אחראית לנזק תוצאתי ו/או נסיבתי ו/או לאובדן רווח ישיר ו/או עקיף ו/או כלכלי ו/או אבדן רווחים, הכנסה, עסקים, פגיעה במוניטין, ו/או נזק כספי אחר כלשהו ו/או עוגמת נפש, הקשורים במישרין או בעקיפין למוצר, ולא יינתנו פיצויים כלשהם
3. אין כל התחייבות מצד החברה בכל הקשור להתאמת המוצר למטרה מסוימת, או בכל הקשור לשוויו וסחירותו.
אחריות על מתנפח חצר / גינה:
אחריות 3 חודשים על המתנפח (פרימת תפרים בלבד.) ו-12 חודשים על המפוח.
האחריות היא על פרימת תפרים בלבד.
אין אחריות על שינוי צבע ו/ או קרעים.
אין אחריות ללקוחות שהם עסק להשכרות והפעלות.
האחריות היא לשימוש פרטי בלבד.
החלפת מוצר במסגרת האחריות אינה מאריכה את תקופת האחריות!
אחריות על מוצרי גן:
חברת "י.בי-טאצ’ בע”מ" מעניקה אחריות על שלדת המוצר (ריתוכים, צירים, הברגות) 12 חודשים מתאריך הרכישה.
*האחריות לא תחול על בלאי טבעי כתוצאה משימוש במוצר כגון: שריטות, דהיית צבע, כתמים, שבר ו/או כל פגם שנוצר בשל אי שמירה ו/או אי
*אין אחריות על שינוי צבע גוון ו/ או קרעים.
*מחובתו של הלקוח לבדוק את המוצר בעת קבלתו ולעדכן על כל פגם שהתגלה במעמד האספקה לא יאוחר מ-48 שעות ממועד האספקה.
פנייה לאחר זמן זה לא תיחשב כפניה ביחס למוצר שסופק עם פגם.
*במידה והלקוח לא מעוניין לפתוח את המוצר ולאחסנו לאורך זמן, יש לעדכן את חברת "י.בי-טאצ’ בע”מ" בכוונת פעולה זו.
שמירת המוצר באריזתו המקורית לאורך זמן אינה מעריכה את תוקף האחריות של המוצר.
*החלפת מוצר במסגרת האחריות אינה מאריכה את תקופת האחריות!
*אין אחריות על פירוק המוצר
*האחריות אינה חלה על המוצרים שניזוקו כתוצאה מרשלנות, הזנחה, חבלה, נפילה, תאונה, שריפה, כוח עליון ושימוש שלא בהתאם להוראות השימוש/הבטיחות/היצרן/היבואן.
*האחריות הינה כלפי הרוכש עצמו כפי שמופיע ברישומי החברה. האחריות אינה ניתנת להעברה לצד ג'.
ביצוע הוראות התחזוקה כפי שמפורטות בתעודה זו.
תעודת האחריות אינה כוללת:
*ערסלים ונדנדות
*שמשיות
*גזיבו
*סוככים
*מיטות שיזוף
*זכוכית / קרמיקה / שיש
*כיסויים
*כריות נוי
*מוצר שניתן במתנה במסגרת קד"מ
אחריות זו אינה מכסה :
-נזקי טבע (כגון נזקי שמש, רוח וגשמים עזים)
-כל פגם שנגרם כתוצאה משימוש לא סביר או/ו הרכבת מוצר שלא לפי הוראות יצרן.
אחריות על ג'קוזי ספא מתנפח:
אחריות 3 חודשים על המתנפח ו-12 חודשים על מערכת החשמל.
האחריות היא על פרימת תפרים בלבד-אך בכפוף להוראות שימוש של היצרן.
אין אחריות על שינוי צבע ו/ או קרעים.
אין אחריות ללקוחות שהם עסק (בתי אירוח, צימרים...) האחריות היא לשימוש פרטי בלבד! אחריות למוצר זה מתחיל בתאריך הרכישה ונדרש הצגת ההוכחה המקורית-חשבונית רכישה כדי לקבוע את תאריך תחילת האחריות.
במהלך תקופת האחריות, היבואן יתקן או יחליף, לפי שיקול דעתו בהתאם לתוקף האחריות, כל תוצרת פגומה. מוצרים חלופיים או חלקים מתוקנים יהיו באחריות רק לחלק שטרם פג תוקף של אחריות מקורית.
החלפת מוצר במסגרת האחריות אינה מאריכה את תקופת האחריות!
בריכות מתנפחות:
האחריות על בריכות מתנפחות ו/או על בריכות שפה מתנפחת היא לתקינות הבריכה בניפוח הראשון ( עד 3 ימי עסקים מקבלת המוצר בבית הלקוח, לאחר מכן-אין אחריות).
אביזרים לבריכה:
האחריות על סולמות לבריכות ועל שואבי קרקעית תהא תקפה ל-3 חודשים בלבד.
אין אחריות על שאר אביזרי הבריכות: תאורה, כיסויים, תחתיות, פילטרים, אביזרי ניקוי ומוצרי חיטוי מים ועוד...
מזרונים/ ספות/ כריות מתנפחים וכו"ו:
האחריות על המוצרים הנ"ל היא לתקינות המוצר בניפוח הראשון ( עד 3 ימי עסקים מקבלת המוצר בבית הלקוח, לאחר מכן-אין אחריות).
מזרונים חשמליים:
האחריות על המוצרים הנ"ל היא לתקינות המוצר בניפוח הראשון ( עד 3 ימי עסקים מקבלת המוצר בבית הלקוח, לאחר מכן-אין אחריות).
אחריות על משאבה חשמלית: 6 חודשים
האחריות אינה חלה על המוצרים שניזוקו כתוצאה מרשלנות, הזנחה, חבלה, נפילה, תאונה, שריפה, ליקויים באספקת החשמל ו/או מתח גבוה, כוח עליון ושימוש שלא בהתאם להוראות השימוש/הבטיחות/היצרן/היבואן.
כל תיקון ו/או טיפול במוצר חשמלי שלא נעשה ע"י החברה ו/או ע"י מי שהחברה הסמיכה לעשות כן, מבטל מיידית את האחריות.
משאבת סינון מים:
תקופת האחריות על משאבות סינון המים היא 12 חודשים מיום האספקה אצל הרוכש ובלבד שהרוכש עשה בו/ה שימוש תקין וסביר לפי הוראות היצרן המצורפות להן.
אנו נחליף ו/או נתקן, ללא תשלום במהלך תקופת האחריות, מוצרים שייבדקו על ידנו ויימצאו פגומים ו/או נפגמו במהלך שימוש תקין על פי שיקול דעתנו הבלעדי.
אין אחריות על מיכל הסינון ו/או על חלקי פלסטיקה ו/או צנרת ו/או גומיות.
סייגים לאי תחולת אחריות על משאבת סינון מים:
- המשאבה חוברה לשקע לא מוארק.
- במקרה של שריפת המנוע בשל כניסת אויר למערכת ו/או בשל חוסר מים במערכת.
- במקרה של העברת מצבים בבורר המצבים תוך כדי הפעלת המשאבה ו/או במצב "CLOSE"
- במקרה שהמשאבה מוקמה בהגבהה מעל פני הקרקע (מעל גובה 0) ולא לפי הוראות יצרן המצורפות באריזה.
- במקרה שהמשאבה מוקמה במקום חשוף לגשם/מים/שמש ישירה.
- במקרה שלא בוצעו פעולות תחזוקה יומיות הנדרשות להפעלת המשאבה כדלהלן:
1. במשאבות עם סנן נייר-ניקוי הסנן מידי יום והחלפתו כל שבועיים לפחות.
2. במשאבות עם סנן חול- הפעלת היפוך שאיבה כל 7 ימים לפחות.
3. במשאבות עם סנן צמר- שטיפת הצמר כל חודש לפחות.
האחריות אינם כוללת נזילות מהצנרת ומהחיבורים בין הבריכה למשאבה.
(חובה ללפף בטפלון כל חיבור צנרת בין הבריכה למשאבה למניעת נזילות מים).
האחריות הינה כלפי הרוכש עצמו כפי שמופיע ברישומי החברה. האחריות אינה ניתנת להעברה לצד ג'.
החלפת מוצר במסגרת האחריות אינה מאריכה את תקופת האחריות!
בריכות:
ככלל, תקופת האחריות לבריכות עמודים/צינורות/אולטרה היא למשך 6 חודשים מיום קבלתן אצל הרוכש.
האחריות כוללת:
- הלחמות/תפרים ביריעת הבריכה ( האחריות אינה כוללת שינויים בגוון היריעה)-6 חודשים.
- מסגרת הבריכה-6 חודשים (אחריות על חלודה, אין אחריות על חלקי פלסטיק), האחריות אינה כוללת שבר או התעקמות שנובעת מהתקנה לא נכונה, אחריות על פגמי ייצור בלבד.
- אין כל אחריות על חורים/נקבים/קרעים ביריעת הבריכה.
האחריות על ההלחמות בתחתית הבריכה תהא תקפה בתנאי שהרוכש הניח הגנה לבריכה מסוג פלציב/דמוי פלציב/קלקר/ספוג שתכסה את כל שטח תחתית הבריכה ובתנאי שהבריכה תונח על קרקע ישרה, מפולסת ונקיה מכל חפצים שעלולים לחדור דרך תחתית ההגנה ולפגוע בתחתית הבריכה.
האחריות אינה כוללת חדירת דשא/עשבים/קוצים לתוך תחתית הבריכה בין אם הונחה תחתית הגנה ובין אם לא.
האחריות על הלחמות בבריכה תמומש בתנאי שהרוכש ישלח לחברה הוכחה מצולמת (תמונה ו/או סרטון וידיאו) בה נראית הבריכה (כשהיא מלאה במים) בבירור מונחת על תחתית הגנה כאמור.
ללא הוכחה מצולמת שהבריכה מונחת על תחתית הגנה, האחריות על תפרים/הלחמות בבריכה לא תהא תקפה.
רוכש שאינו מעוניין בהנחת הבריכה על תחתית הגנה כאמור, האחריות לא תהא תקפה להלחמות בבריכה.
רוכש שלא הניח את הבריכה על תחתית הגנה כאמור, ויגלה פגם ו/או דליפה בתפרים/הלחמות בבריכה, לא תכוסה הבריכה באחריות החברה והרוכש לא יוכל לבטל את עסקת הרכישה על אף האמור בחוק הגנת הצרכן 1981.
שימו לב!
הרכישה באתר אינה כוללת שירותי הדרכה ו/או הרכבה!!!
באחריות הלקוח ללמוד להרכיב, לתפעל ולתחזק את הבריכה ו/או המשאבה ו/או הציוד הנלווה!!!.
כל הידע וההדרכה נמצאים בחוברות ההוראות המצורפות למוצרים.
האחריות לא תחול על המוצרים במקרים הבאים:
אין אחריות על פירוק הבריכה-
חובה לפזר/למרוח טלק על עמודי/צינורות מסגרת הבריכה בטרם השחלתם לתוך היריעה בכדי למנוע הידבקותם ליריעה.
המוצרים ניזוקו כתוצאה מרשלנות, הזנחה, חבלה, נפילה, תאונה, שריפה, ליקויים באספקת החשמל ו/או מתח גבוה, כוח עליון ושימוש שלא בהתאם להוראות השימוש/הבטיחות/היצרן/היבואן.
כל תיקון ו/או טיפול בבריכות ו/או במשאבות שלא נעשה ע"י החברה ו/או ע"י מי שהחברה הסמיכה לעשות כן, מבטל מיידית את האחריות.
האחריות אינם כוללת נזילות מהצנרת ומהחיבורים בין הבריכה למשאבה.
(חובה ללפף בטפלון כל חיבור צנרת בין הבריכה למשאבה למניעת נזילות מים).
האחריות הינה כלפי הרוכש עצמו כפי שמופיע ברישומי החברה. האחריות אינה ניתנת להעברה לצד ג'.
החלפת מוצר במסגרת האחריות אינה מאריכה את תקופת האחריות!
כללי:
הובלת המוצרים למחסני החברה לצורך תיקונם במסגרת האחריות, תבוצע ע"י הרוכש, על אחריותו ועל חשבונו אלא אם כן טרם חלפו 14 ימים ממועד קבלתם אצל הרוכש.