top of page

מדניות אספקה והחלפת מוצרים

מחירון הובלה והרכבה:

עלות ההובלה וההרכבה אינה כלולה במחיר המוצר והיא תשולם ע"י הלקוח במעמד האספקה ישירות למוביל במזומן, בהתאם למחירון.

 

עלות הובלה בסיסית- פריקת מדרכה או סבלות לקומת קרקע, כל עוד דרכי הגישה מאפשרות זאת וכל עוד אין מדרגות.

במידה והמוצר מיועד להגיע לקומה גבוהה יותר ואינו נכנס למעלית, תחול תוספת סבלות בסך 50 ש"ח לכל מוצר ולכל קומה נוספת.

במידה ויש מדרגות המובילות לבית ו/או מדרגות נוספות בתוך הבית לקומה אחרת, כל 15 מדרגות ייחשבו בתור קומה ויחויבו בתוספת סבלות כאמור. 

:אספקת המוצר

1. אספקת מוצר תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים בטופס ההזמנה. מועדי אספקת המוצרים כוללים ימי עסקים בלבד.

2. אספקת המוצר תתבצע לכתובת המצוינת בטופס ההזמנה. "פטיוס" לא תישא בכל אחריות במקרה ובו ניתן על ידי המזמין כתובת שגויה לאספקת המוצר.

3. ידוע למזמין כי "פטיוס" תלויה בצדדים שלישיים לצורך אספקת המוצר. אי לכך ייתכן ותימנע מ"פטיוס" האפשרות לספק את המוצר במועד הקבוע בטופס ההזמנה או בכלל.

המזמין מוותר בזאת באופן מלא, מוחלט ובלתי חוזר על כל טענה בגין אי אספקת מוצר במועד הקבוע בהזמנה או בכלל בנסיבות בהן

האספקה נמנעת בגלל התנהלות של צדדים שלישיים ובלבד שמהזמין יקבל החזר מלא של כספו.

מובהר כי בכל מקרה איחור של עד 14 ימי עסקים באספקת המוצר לא יהווה הפרה של ההסכם ולא יזכה את המזמין בכל סעד שהוא

איסוף עצמי:

יתבצע ממחסני החברה בלבד ובתיאום טלפוני מול מחלקת אספקות 24 שעות טרם הגעה במספר 058-7500700.

באחריות הלקוח לבדוק את תקינות הסחורה במעמד האיסוף העצמי.

באחריות הלקוח להגיע עם רכב מתאים לאיסוף הסחורה.

החזרת מוצרים / ביטול עסקה ע"י הלקוח

מחובתו של הלקוח לבדוק את המוצר בעת קבלתו ולעדכן על פגם שנתגלה במעמד האספקה לא יאוחר מ- 48 שעות ממועד האספקה. פניה לאחר זמן זה לא תיחשב כפניה ביחס למוצר שסופק עם פגם.

  1. ניתן לבטל רכישת מוצרים בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתם, כשהם ארוזים באריזתם המקורית, לא נפתחו כלל ולא נעשה בהם שימוש. עלות המשלוח לא תזוכה בכל מקרה.

  2. למרות האמור לעיל, לא ניתן להחזיר מוצרים אשר נפתחו מאריזתם ו/או הורכבו בבית הלקוח/ה ו/או מוצרים בהזמנה מיוחדת ו/או מוצרים מעודפים או תצוגה. 

  3. על מנת לבצע החזרת מוצר או החלפתו, על המוצרים המוחזרים להיות באריזה המקורית וחדשים לחלוטין, ללא כל סימני שימוש. החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בקבלת החלטה לעניין תקינות ו/או שלמות המוצרים שהוחזרו.

  4. הלקוח יישא בעלות איסוף המוצר, אשר יתבצע באמצעות חברת המשלוחים של "פטיוס" ובכפוף למחירון הובלות החברה.

  5. במידה ומוצר עומד בתנאי ההחזרה, החזר כספי / זיכוי יינתן על מחיר המוצר ששולם פחות דמי המשלוח (הלוך וחזור) והפחתה של 5% מעלות המוצר, עפ"י הקבוע בחוק.

ניתן להחזיר מוצרים פיזית בחנות "פטיוס", או לשלוח אותם באמצעות דואר שליחים או עם כל חברת שליחויות אחרת. למען הסר ספק, אין החנות מקבלת מוצרים להחזרה / החלפה בדואר רגיל / דואר רשום.

מוצרים שלא ניתן לבטל-מה לא תוכל להחזיר/לבטל בכל מקרה במסגרת תקנות הגנת הצרכן?

  • ריהוט שהורכב בביתך

  • מוצרים שיוצרו במיוחד עבורך (על פי מידות או דרישות מיוחדות)

  • מוצרים שלא ניתן להחזירם על פי דין

  • מוצרים שהוזמנו על ידי הצרכן וסופקו לו במועד מאוחר מ-6 חודשים מיום ביטול העסקה. זכות הביטול אינה תקפה, אם הצרכן ביקש לבטל את העסקה אחרי מועד האספקה.

  • עסקאות ששולמו ע"י תווי קניה, שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען.

ביטול עסקה ע"י האתר / בית העסק
האתר שומר לעצמו הזכות לבטל עסקה בהתקיים התנאים הבאים:

  1. במקרה בו תימצא כל טעות ו/או טעות אנוש בהגדרת המוצר, בפרטיו, מחיר או כל פרט בפרסום המוצר .

  2. האתר לפי שיקול דעתו הבלעדית, זיהה רוכש כלקוח אסור שאינו לקוח פרטי או לקוח שאינו עומד בתנאי האתר.

  3. במקרה בו האתר או הנהלת האתר לא יאשרו עסקה עם גולש מסוים.

  4. אם בשל חוסרים במלאי, יוזמנו פריטים שלא יימצאו במחסן החברה – יזוכה הלקוח באופן מיידי, ויישלח אליו מייל עדכון על ביצוע הזיכוי, אלא אם בחר הלקוח להמתין למועד אספקה חדש או ביקש לרכוש מוצר חלופי באותו סכום, במקרה של הפרשי מחיר יבוצע חיוב/זיכוי בהתאם.

bottom of page